Hores finales d’Hefestión en Babilonia
Después de Elsa metálico (1998) y antes de Thule (2010), Hores finales d’Hefestión en Babilonia (2006) es mi segundo acercamiento a la escritura teatral en asturiano, y también el segundo en la búsqueda de un teatro breve, y además de mínimos. Alejada de la atemporalidad de Elsa metálico, se ve en esta pieza la querencia por temas ligados a la Antigüedad clásica que estallarían más tarde en Thule. De nuevo, en estas Horas finales…, tenemos la incomunicación como eje.
Depués d’Elsa metálico (1998) y enantes de Thule (2010), Hores finales d’Hefestión en Babilonia (2006) ye’l mio segundu averamientu a la escritura teatral n’asturianu, y tamién el segundu na busca d’un teatru breve, y amás de mínimos. Alloñada de l’atemporalidá d’Elsa metálico, vese n’esta pieza la querencia por temes lligaos a l’Antigüedá clásica que españaríen más tarde en Thule. De nuevo, n’estes Hores finales…, tenemos la incomunicación como exa.